Medewerker Customer Service | Dessert Meesters Oldenzaal (32-40 uur)


Ben jij op je best in een uitdagende, commercieel-administratieve baan en lijkt het jou mooi om deel uit te maken van een sterk groeiend en dynamisch familiebedrijf waar elke dag de heerlijkste ijsjes gemaakt worden? Lees dan snel verder!

Medewerker Customer Service

Dessert Meesters Oldenzaal (32-40 uur)

 

De Dessert Meesters is onderdeel van Roerink Food Family, een hecht familiebedrijf met drie verschillende bedrijven met één en dezelfde passie, namelijk het maken of verkopen van de allerlekkerste zuivelproducten. Elk bedrijf heeft zijn eigen specialiteit, smaak is onze onderscheidende factor.

Bij De Dessert Meesters in Oldenzaal worden met veel liefde en passie de lekkerste desserts voor de retail gemaakt. Op basis van authentieke recepturen, ontwikkelen we op ambachtelijke wijze de lekkerste desserts. Zowel onder private label als fancy label worden de producten verkocht in 26 landen in Europa.

In deze zelfstandige en verantwoordelijke functie ben je jij de connectie tussen De Dessert Meesters en onze klanten. Een super veelzijdige functie dus, waarbij je te maken krijgt met veel verschillende disciplines; van planning tot logistiek en van kwaliteit tot sales.

De baan
Als medewerker Customer Service ben jij de enthousiaste spin in het web, die er elke dag weer voor zorgt dat de levering van onze producten soepel verloopt. Je werkt nauw samen met je collega’s om de juiste producten, op tijd, op de juiste plek te krijgen. Jij vormt de belangrijke connectie tussen De Dessert Meesters en onze klanten, waaronder de grootste retailers van Europa! En daar komt een heleboel bij kijken, o.a.:

  • Het ontvangen van bestellingen van onze klanten – veelal middels EDI - en het controleren van de besteleenheden.
  • Het onderhouden van contacten met zowel klant als transporteur. Bij leveringsproblemen c.q. manco’s overleg voeren met de klant en zo nodig ad hoc ingrijpen en alternatieven aanbieden.
  • Bijhouden van de performance van het logistieke proces; je stelt rapportages op en registreert eventuele calamiteiten, retouren, manco’s en schades.
  • Controleren van de facturen van leveranciers en koeriers, verwerken van boetes.
  • Verzorgen van de juiste certificeringen. 

Je wordt ingewerkt door je collega Customer Service medewerkers van Zuivelhoeve. Samen zijn jullie elkaars achtervang en delen jullie je kennis waar nodig.

Wij vragen
Jij bent een energiek, open en toegankelijke persoon en hebt een positieve mindset. Communicatief ben je sterk, je durft te vragen en bent van nature klantgericht. Daarbij werk je graag gestructureerd en nauwkeurig. Wanneer zich ad hoc situaties voordoen, weet jij snel en doortastend te schakelen en handelen. En ook belangrijk; jij voelt je thuis in onze no-nonsense en aanpakkerscultuur, waar samenwerken voorop staat en we kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan. Verder vragen we:

  • MBO+ / HBO werk- en denkniveau
  • Je hebt al werkervaring in een soortgelijke functie, waarbij je kennis en ervaring van commerciële en logistieke processen hebt opgedaan.  
  • Omdat je veel te maken krijgt met het regelen van internationaal transport beheers je zowel de Duitse als Engelse taal in woord en geschrift.
  • Voor deze rol is het belangrijk dat je 5 dagen per week op kantoor kunt zijn en flexibel bent qua werktijden.
  • Tot slot ben je handig met  geautomatiseerde administratieve systemen en vind je het leuk om met veel verschillende systemen te werken.

 Nieuwsgierig geworden? Lees verder op www.dessertmeesters.com

Interesse?
We zien jouw sollicitatie, voorzien van CV en een korte motivatie, graag voor 1 oktober, tegemoet via vacature@roerinkfoodfamily.nl. Heb je vragen over de functie of wil je graag meer weten over De Dessert Meesters? Aarzel dan niet en neem dan contact op met Yvonne Holthuis, Recruiter, via telefoonnummer 06-39074002 of y.holthuis@roerinkfoodfamily.nl.